defnesmomm Kızım 7 ay 3 günlük, sadece mama ve ek gıda ile besleniyor. 5 buçuk aylıkken başladık, blw yöntemiyle. 6 buçuk aylık olduğunda 3 öğün veriyodum, ama farkettimkş mamayı az içmeye başladı. Hemen 3. öğünü kestik çünkü 1 yaşına kadar mutlaka ana öğününün formul ya da anne sütü olması gerekiyor. Bizim şöyle programımız;
Sabah 7 de 150-170 cc (hepsini hemen bitirmiyor, 1 saat falan sürüyor 😂)
9 buçuk gibi ilk uykusuna geçiyor
10:30-11 kahvaltı, mutlaka tahıl, meyve ve yumurta/pancake
12 de 150-170 cc
14:30-15:00 mutlaka protein (tavuk, hindi), bazen avokado soslu makarna, sebze köfteleri, patates kroket, parmak sebzeler vs yanında mutlaka yoğurt ya da kefir (probiyotik damlayı kestim çünkğ)
17:00 150-170 cc
20:00 170 cc (bazen 200-230) ve gece uykusuna yatıyor.
Gündüz iyi yemişse hiç kalkmıyor (sadece kıpraşıyor su veriyorum uykuya dalıyor) Ama diş dönemindeyiz, pek yemiyor şu sıralar, 3-4 gibi kalkıyor 170 cc kesin içiyor. Mesela bazı günler çok iştahlı ek gıda için, mamayı istemiyor, bazı günler (diş sancısı olunca) mama içip ek gıda istemiyor 😅 Insallah düzelicekler