Perissmom çok teşekkürler.
Biz sabah kalkınca çok az mama içiyoruz bu aralar. Kahvaltı yaptırıyorum, yarım yumurta sarısı biraz peynir ya da lor, yanında tahıllı kaşık mama ya da muz veriyorum.
10-10.30 gibi mamayla besleniyor ve ilk uykusuna geçiyor.
Öğlen uyandığı zaman sebze püresi veriyorum. Havuç, kabak, pirinç ve dereotu içeren bir püremiz var çok seviyor kızım.
Öğleden sonra mama teklif ediyorum ama reddediyor genelde, belki sizin yaptığınız gibi mama yerine yoğurt filan tercih edebilirim.
Akşam üzeri mama içiyor. Akşam yemeğinde bize sofrada eşlik ediyor, o sırada yoğurt filan veriyorum, maksat bizimle bir paylaşımı olsun diye.
Gece uykusuna geçerken mama içiyor. 8 - 8.30 gibi uyuyor.
Gece ilk uyandığı zaman bazen mama istiyor bazen sadece su istiyor.
Sabaha karşı uyandığı zaman mama içiyor yine, çok acıkmış oluyor. 6-7 arası başlıyoruz güne. 🌸