frambuazliturti Sedagenco golden goat, sma, bebelac gold almıştık. Bebiş bebelac ı seçti. İçlerinden en şekerlisi oydu o yüzden sanırım. Önceden hipp combiotic kullanıyorduk
frambuazliturti Sedagenco bebelac gold nutricare diye geçiyor. Deneyin isterseniz. En çok korktuğum şey kabızlıktı hiç olmadı, gazda yapmadı çk şükür
EmineAhlas Sedagenco değiştirdim üç mamada yaptı mamada değil dedim eski mamaya devam ettim şimdi içiyo keyiflerine göre yani
Glycn Sedagenco baska marka baska biberon gaz sorunu hepsi olabilir canim. Birde ben bastan meme veriyorum sonra hemen biberon tutturuyorum yoksa kabul etmiyor. Bu sekilde biberon almayan arkadaslarima dedim ve almaya basladi bebekleri belki sizde de işe yarar.