Sedagenco 2 ay 27 günlük bebeğim saat 5den beri sadece 90 ml mama içti içmiyor içmiyor içmiyor ne yapacam 😑🙄
frambuazliturti Sedagenco benimde aynı dönemde öyleydi. Biberon değiştirdim düzelmedi. Bir sürü mama denedim sonra çözdük Mamanın tadını sevmiyormuş meğer
2lokummannesiii Sedagenco 2 aydan sonra TED başlıyor. Uykuya geçerken ve uykuda besleyin. Mamalar hakkında bilgim yok ama farklı bir şey alıp deneyin belki içer.
2lokummannesiii 2lokummannesiii red yazdım ama telefon düzeltmiş bakmadan attım mesajı hey Allahım. Red yani canım.
Alkin Agzini karbonatli suyla bi temizleyin. Biberonunu da. Belkide pamukcuk oluşuyordur. Sonra mama verin. Ama zorlamayın tiksinmesin.cay kasigi ya da 2,5ml lik enjektorle deneyin. Kusma ya da ishal gaz tarzi bisey yoksa tehlikeli bi durum yok
Sedagenco Alkin görünüşte pamukçuk gözükmüyor 😪 sonradan mı oluşur ki yaklaşık 3 4 gündür bu şekildeyiz
Sedagenco 2lokummannesiii uykuya dalınca içiyor ama bu sefer aç olduğu için uykuya dalamıyor ağlıyor sürekli huzursuz
frambuazliturti Sedagenco golden goat, sma, bebelac gold almıştık. Bebiş bebelac ı seçti. İçlerinden en şekerlisi oydu o yüzden sanırım. Önceden hipp combiotic kullanıyorduk
EmineAhlas Sedagenco canım bizimde 2,5 aylıkken başladı biranda diliyle eliyle itmeye başladı 3 ay 20 günlüğüz iki gündür daha iyiyiz düzeliyo gibi mama biberon hepsini değiştirdim düzelmedi doktora gittik keyfinden içmiyo bi dönem yapar çocuklar dedi uykulu iken zorladım ses bombasından yüksek sesle dandini açtım kendimde yüksek sesle söyledim eller ilgisini çekiyo elini tutup hareket ettirdim böle değişik değişik şeyler buldum hep😂ama geçiyo sabret çok üzülüyo insan ağladım sürekli ama geçiyo
Sedagenco EmineAhlas evet bizimde hem diliyle hem eliyle ittiriyor günde sadece 3 kere mama içti oda 90 ml anca zorla içirdim mama mı değiştirsem acaba
EmineAhlas Sedagenco değiştirdim üç mamada yaptı mamada değil dedim eski mamaya devam ettim şimdi içiyo keyiflerine göre yani