ipekkizimm benim bebegimde emerken alni cok terler klimali oda da patikli alt giydiriyorum klimayi kapatip pencereleri aciyorum pijamasini cikartiyorum bi sure sonra ayaklari buz gibi asiri terli ve soguk oluyo cok hareketli bi bebek elleri bile terliyor bnde sicaktan ve hareketliliginden diyordum korktum simdi doktora sorunca yazarmisiniz