esra-ediz ah canim emzirmek 🥰 benim kizim erken dogdu emme refleksi gelismemisti tam 40 gün hem emzirmeye calistim hem sagdim sütümü verdim hem formül sütle takviye yaptim. Mama kullanmak zorundaydim bebegim sarilik oldu hemde fototerapi alacak kadar. Yine bile cikan 10 cl sütümü yogun bakima götürdügümü bilirim. Benim sütüm kizim ememedigi icin yeterli seviyeye ulasamiyordu maalesef. Meme ucumun yarildigini, sagdigim süte kan geldigini, bebek ememedikce yasanan mastitleri cok iyi bilirim. Hic yilmadim, yeter ki anne sütü alsin dedim o hallerde bile sürekli sagdim, sürekli mememe koydum, hep ten tene temasta bulundum. İkinci ayin sonunda sütüm yeterli kivama geldi artik ne sagiyodum, ne formül süt ilavesi yapiyodum. Suan bir yasinda hala emiyo, öyle güzel bi duygu ki Allah emzirmek isteyen herkese nasip etsin