Bu postu aslında içimi dökmek için yazıyorum kızlar yanlış anlamayın. ne zaman bir arkadasım veya tanıdığım doğum yapsa hemen mamaya yönelme var. O kadar üzülüyorum k, sanki kendi cocuğuma mama veriyorlarmış gibi hissediyorum. evet bazı acil durumlarda olabılır ama sütü olup da yinede mama veren emzirmek zor gelip veya çabalamadan biberon verenler, çok üzülüyorum cidden. yapmayın etmeyin bebişleriniz size muhtac. Çabalayın deneyin pes etmeyin mutlaka tutuyorlar emiyorlar zaten. Çevreye aldırmayın sütün yetmezse arada mama ver gibi laflara aldırmayın. kimseyi kırmak istemem. şimdi diceksiniz belki, senin sütün geliyordur coktur yazması kolay diye. Ama inanın bende cok cektim, benim ki de kolay tutmadı. onu geçtim süt kanallarım tıkandı 2 ay sağdım yaralarım oldu ama pes etmedim. Emzirme sayflarını okudum araştırdım sorular sordum. Sıkıntımızı iki ayda aştık şimdi çok güzel emişiyoruz. çok sükür çok güzel bir şey.. yeni doğum yapan anne lütfen lütfen emzirmeye tutturmaya çalış. Lütfen , Anne sütü lütfen…🧚🏻🧚🏻🙏🏼🙏🏼bol sütleriniz olsun.
kızmayın içimi dökmek istedim ❤️❤️❤️