melisaninannesi 1 tatlı kaşığı kadar yulaf ununu yarım çay bardağı suyla pişirip soğumaya bırakıyorum. Bir kaseye 4 tane bebe bisküvisini ıslatıp (ben anne sütü ile açıyorum ama devam maması veya suylada yumuşatabilirsiniz) çatalla eziyorum bir küçük muzun yarısını ekliyorum üzerine onuda eziyorum sonra ılık muhallebiyi ve 1 çay kaşığı keçiboynuzu ununu ekleyip karıştırıyorum canım