Hemanjiomluminik ikisinden de aldım ve ikisinden de memnun kaldım çorbalıkları da çok güzel yalnız keçiboynuzu ununa dikkat edin her gün vermeyin ben keçiboynuzu ununu bir yaşından sonra hafta da bir kullandım . üzümözü münver falan var onlardan da alabilirsiniz ben muhallebi yaparken içerisine koyuyordum şeker hiç kullanmıyordum . Çorbalıklarını yaparken evde hazırladığım et suyuyla yapıyordum. Yalnız çorbalıkları alırken ayına göre alın