acimavi ogretmenanneeee ben annelere soruyorsunuz sandım başlığı görünce hatta bir düşündüm kaç aylıkken emeklediğimi annem söylemiş miydi acaba diye🤣🤣 “biz” daha küçüküz yeni yeni agulamaya başladık👶🏼
Caglaed Elif06 benim kızım 2 buçuk aylık yüz üstü koyduğumda kendini ileri doğru atmaya çalışıyor ayağından desten olduğumda san ilerliyor normal mi erken mi bilemedim ben de🤦🏼♀️
Kurt45 Caglaed bizimde 2 aylık yüz uste yatır dediler yastığa atıyor kendini ayağı acıyacak diye alıyorum ben yastıktan hemen yanlismi yapıyorum acaba
Eslemmomy ogretmenanneeee kızım daha 2 ay 9 günlük ama bu gidişle 5 6 ayda yürüt masaAllah annesi yani ben o kadar aksi ve hareketliymisim ki 9 aylıkken yürüyormusum😂😂 kızım da bana benziyor
Burcueren52 Oğlum 5 buçuk aylıkken ufak ufak başladı şimdi 6 buçuk aylık gitmediği yer yok 🤦♀️kalkmak istiyor hatta
Deletedmom11 ogretmenanneeee kızım 15 ayına girecek hiç emeklemedi ☺️ 4 aylıkken sürünmeye başlamıştı 7.5 aylıkken dikilmeye 8 aylıkkende koltuklara tutarak yürümeye başlamıştı , öyle döt çıkartarak emeklemeyi ben hiç görmedim 😞
Noname NrYlmzTsr Hocam, özel mesajlarınıza bakar mısınız? Çocuğun ödevi ile ilgili bişey sormam gerekiyor 😎
Deletedmom387 ogretmenanneeee kızım 8 aylıkken emekledi kardeşim 3 aylıkken emeklemişti nazar değer diye unutturmuştuk baya şok olmuştuk kimse inanmadı görenler de unutturun dediler minicikti bide erken de yürümüştü aşırı hareketliydi
Bahar1425 ogretmenanneeee maşallah biz de 4. Ayımızda emekledik şimdi 11 aylık yürüme çabaları başladı. Benim ki 6 aylıkken kanepelerden tutunup yürüyordu senin ki de yakındır 🥰
Levazen ogretmenanneeee benim kızımda 5 ay 12 günlük bırak emeklemeyi dönmeyi bile keyfi geliyorsa yapıyor bayağa Tombik sanırım ondan🤷♀️
Prenses-annesi1 NrYlmzTsr ay bende direk 9 aylık yürümüşüm emeklemeden 🤭 4 aylık kızım var o ne zaman emekleyip yürücek bakalım