cocomelon Annesininbalkizi işte insan olarak hepimiz çok sabırsız olmaya başladık tahammülsüzlük ben hiç önemsemiyorum bunlar olmak zorunda ücretsiz bir uygulama kullanıyoruz yani
balkizim04-06 Eslemmomy bana da Trendyol reklamı geliyor dediğin gibi 2 kere geliyor sinir oluyorum artık 5 saniye reklam geliyor Ve bende 2 haftadır var en az
Adarenn Forum da hareket edemez oldum her tık ta videolu reklam çıkıyor ben pes etmek üzereyim her an silebilirim uygulamayı.
Duygusm Gokcedurusmomm Kesinlikle sesli reklam olmamalı forumda. Trendyol reklamlarından kızım uyandı kaç kere.
Ceren2312 Yani gerçekten gına geldi bu ne saçmalıktır para aşkına formu reklam sitesine çevirmişsiniz birde yüksek sesli bebeğim uyanıyor reklamlarımız yüzünden