2 3 gündür foruma girmemle beraber istem dışı mango reklamı ile karşılaşıyorum ve üst üste iki kere. Çok rahatsız oluyorum. Bir tek bende mi bu sorun var? Uygulamayı silecem nerdeyse. Günde 20 defa giriyorsam 20sinde de reklam açılıyor otomatik. Çok rahatsızlık verici…🤦