Dorukmomy
benim bebeğim de gazdan dolayı çok ağlardı sürekli emmek isterdi. çevreden “acaba sütün mü yetmiyor doymuyor mu “ laflarını duydum aldırış etmedim emzirmek istiyordum mama vermek istemiyordum ki ilk başlarda sütüm çok azdı. Ama artık bir gece doktorumuzun nöbetçi olduğu gün yine ağlama krizleri ile Hastaneye gittik. Durumu anlattım doymuyor mu acaba dedim. Kilosuna baktı boyuna baktı ve doymaması imkansız sütüm gayet yetiyor dedi. Emiyor hazmedemiyor rahatsız oluyor tekrar emmek istiyor çünkü bi tek memede rahat ediyor onuda emiyor bide üstüne onu hazmedemiyor tekrar tekrar emiyor ve hazmedemiyor bu yüzden çok gazlanıyor ve rahatsız oluyor dedi.
yenidoğduğunda sarılık olmasın diye saatte bir yarım saatte bir emzirdiğim içinde o şekilde alıştı. Ama iki haftadır gündüzleri en az iki saat olmadan emzirmiyorum ve doktorumuz gaz damlalarını tavsiye etmediği için bıraktırdı İnan daha rahatız çok şükür arada olsa da şu iki haftada gazını da daha rahat çıkartıyor huzuru da yerinde. Sizene naçizane tavsiyem. Bol su için sadece ve sadece emzirin mama vermeyin. Doyuyordur bebeğiniz. Doymayan çocuk hiç susmaz unutmayın. Ağlamasının sebebi gazı vardır uykusu vardır kokunuzu almak istiyordur.