66 Günlük bebeğim var. Anne sütü ile besleniyoruz ve bu 3 gündür çok fazla gaz sancımız var. Bu nedenle de beni daha çok emmek istiyor ama bu doyamadığı anlamına mı gelşyor çok arada kaldım. Doymayan bebekte gaz olur mu ? Ayrıca yalancı meme de emiyoruz mememi bıraktığı zaman yalancı memeyle devam ediyor onunla uykuya dalıyor. Eğer doymamış olsaydı uyuyabilir miydi gene de ? Lütfen yardım edin aklımı yitirmek üzereyim kafayı çok taktım ya doymuyorsa diye. En son kontrolde 5,200 gr cıkmıstı doktorumuz herşey gayet yolunda demişti. Lütfen bana tecrübelerinizi yazar mısınız ?