Asyah- Crndurukmrc aynen oyle canım taşta yatıyorum sanki bende spinal oldum ama ılk basta yapamadılar ıgneyi sokup tekrar cıkardılar tekrar yaptılar ondanmı diyorum acaba
Asyah- Minikimmm cocugunda ne zaman emcegi belli olmuyorki bi emme kösesi yapmak lazım taburelı falan😂
durumelegimm Asyah- kesinlikle benimde sezaryenden sonra sırt ağrılarım başladı eğiliyorsam bi süre öyle kalıyorum hemen doğrulamıyorum geçer inşallah
Asyah- durumelegimm aynen oyle valla canım bazen bende kalıyorum oyle sonra bebegımı dusunuyorum korkuyorum oyle kalcam bı zaman sonra diye 🤣🤣