Asyah- sırt ağrılarını sezeryana bağlamayın, çünkü daha önce hayatımızda olmayan birşey yapıyoruz, sürekli kilo alan bebeği kucağımızda tutuyoruz, indir kaldır yapıyoruz ve doğru pozisyonda emzirmiyoruz tek sebebi bu :):)
doktorum şöyle dedi ; ortalama 6-7 kilo
bir bebeği hiç sırt ağrısı olmayan bana bile her gün versen ve defalarca beşiğe koy kaldır, altını al yatır kaldır birde sürekli eğilerek emzir deseniz benim de belim, sırtım ağrır. Haklı adam.