Gamzeliff Geçiyor geçiyor emin olun gaz olayı bittikten sonrası çok keyifli geçiyor emekleme yürüme derken ek gıdası falan basit işlermiş resmen 😄 O zamanlar her şeyi anlama, dinleme çabası o kadar tatlıymış ki, kıymetini bilememişiz siz bilin 😊 18 ay 2 yaşa doğru sendroma giriyolar bitiyorsun, hadi ondan çıktık hoop 3 yaş en beterindeyiz şimdilik. Her şeye ağlama, bağırma, vurma evde küçük agresif ergen var. Her şeyi anlamasına rağmen hayır hayır sürekli hayır delirmek üzereyim ben bir de bebeyle sabır çekiyorum her dk 😄