Snmtt 5 aylıkken yaşadım canım kızım da bezinde pembe kırmızı lekelenme oluyordu doktor daha sık emzir dedi birde idrr yoluna bakalım dedi idrr yollarında enfeksiyon çıktı anbitiyotik kullandık geçti çok şükür sizde bir tahlil yaptırın bence. Geçmiş olsun