GayeAlparslan BalkizimBaloglum2 benimde aynı 14 ay oldu doğum yapalı sabah bi kalkıyorum sırtım belim heryerim kopuyor resmen
BalkizimBaloglum2 GayeAlparslan eşim iyi bir doktora sormuştu o iğneden dolayı orası kireçlenme yapıyormuş ondan ağrı tutulma olurmuş tedavisi için gelsin görüşelim demiş ama ben hala gidemedim malesef
GayeAlparslan BalkizimBaloglum2 bende gidemem malesef bebeğimi tek büyütüyorum bırakıp hastaneye gidecek kimsem yok
mervenaz BalkizimBaloglum2 bndede var yarım saat oturuyum sanki taş taşımışım bel ağrısı lanet bişey bde bnim 2 sezeryanım var 2 belden uyuşturdular ve uyuşmadım geri genel anesteziye döndüm boşu boşunaa 🤦🏻♀️🤦🏻♀️diyceklerim bu kadar
BalkizimBaloglum2 Hepinize geçmiş olsun kızlar gerçekten de kadın olmanın zorluklarını yaşıyoruz normal doğum yapsan ayrı sezeryan daha da ayrı bir sorun acısını ömür boyu çekecek gibiyiz, bu bel ağrısı asla geçmek bilmiyor gece uyurken bile rahat yok 😢