BalkizimBaloglum2 canım ben hep yatağa bağlıyordum birde gece çok saçma yatıyorum yeni 3 aylık olduk biz gik dese firliyorum hızlıca yerimden ondandır diyorum. Geçen hafta masaj yaptırdım yemin ediyorum pamuk gibi oldum ve uzun bi zaman bel ağrım dahi olmadı tavsiye ederim. Belden uyuşturma oldu benim de hatta dördüncü girişte ancak oldu baya zorlandı doktorlar.