elifinannesi53 Nur5355 canım doktorlar gerçekten abartıyolar benim kızım da ayda bir kilo aldı 6. Ayına kadar sürekli mamayı kes falan dediler ama dediğin gibi çocuk öyle ağlıyordu ki kesemedım ne yaptıysam ama kilo alımı durdu şimdi ve şişman bi bebekte değil
M128 Yazık ya o kadar aglamasımı iyi verin bisey olmaz zaten ilerleyen aylarda kilo alımı çok düşüyor diş emekleme bunlarda çok zayıf oluyorlar
Batimoms Nur5355 benim yiğenim ilk ay 1.750 2. Ay 1500 almıştı. Şimdi 28 aylık 14 kilo. Normal tipte yani. Dış yürüme derken kalmıyor birşey.
Premses1anne Nur5355 benim doğduğunda 4 kiloydu 3.800 le hastaneden çıktık 5. Günü kontrole gittik 4.60 Olmuş 10 gün sonra bidaha gittik 5.200 şimdi 1 aylık oldum 5.700 bana da fazla geliyodu ama cabuk buyur endişelenme dediler bence normal sizinkide🙂
Ruzgarsmomm Nur5355 bence saka yapıyorlar sana oğlum ilk ay 1700 kg aldı. Sadece meme ile. Hiçte obezite demediler suanda 8 aylığız herşey yolunda. Telaşlanma bence.