Selam hanımlar . Benim 27 günlük bebeğim hemen hemen 1.5 kilo aldı doğumdan sonra mama+meme şeklinde besleniyor . Mama vermesem denedim günler çok fazla ağladı ağlamaktan morardı diyebilirim o derece , meme vermesem bu seferde uykuya geçemiyor ve sürekli ağlıyor napıcamı şaşırdım bu kadar kilo alması fazla diyorlar obeziteye girmiş diyorlar bu konuda yardımcı olur musunuz ?