bidunyamutluluk Adadefne20 6 aylık bebekte normal canım. 3 buçuk aylıkken anne demişti oğlum 4 buçuk aylıkken baba dedi devamı gelmedi . 7 buçuk aylıkken kelimeler söylemeye başladı şimdi 10 aylık cümle kuramasa da kelimelerle kendini anlatıyor.
Kuroneko Bana kalırsa cok erken evet anlamli hece çıkaranlar var o ayda ama pek yaygın değil, oğlum 8 aylıkken bababa mememe tarzi hecelemeye başladı 6 aylikken sadece agular ve çığlıklar vardı
HaticErkanMiran Adadefne20 bi sorun yok cnm endişelenme her bebek farklı gelişim gösterir benm oğlumda 6 aylik fazla geveze elinde gelse konuşacak yani hata eşim inne demesine şahit oldu resmen anne der gibi ve bunu söylerken ben beebgimi eşime veriyorum isim var mutfağa gidiyorum o sıra beno çağırdıresmen
Duygusm Adadefne20 Çocuklar en erken 6 aylıkken ba ba gibi heceleri çıkarır diye biliyorum, yani bebek 6 aylıkken konuşmaya başlar diye bir kural yok. Benim kızım da 6 aylık ancak agu, aaa, uuu 😄 merak etmeyin daha vakitleri var.