Adadefne20 7 aylık kızım 6,5 aylıkken baba dedi şimdi de dede demeye başladı hızlı söyledimi bir çıkıyo da bazen ba ba de de diye çıkarıyo sizinkinden bir sorun olduğunu düşünmüyorum benim erkek kardeşimde geç konuşmuştu her bebek farklı bol bol konuşun onunla nesnelerin adlarını söyleyin göstererek dokunsun hafıza kartları var onlarla hikayeler anlatın gösterin ben böyle yapıyorum 2. Ayından beri odaları dahi tanıtıyorum burası senin o dan burası anne baba odası burası oturma odamız felan gezdiriyorum evin içinde sizde deneyin🤗