Derin_20 4 gün oldu 4. Ayımız biteli artık 5. Aydayiz ve hafiften düzeldi sanki, en azından eskisi gibi çok zorlanmiyorum, gündüz uykuları arttı daha çabuk uykuya dalıyor, çok direnmiyor, geceleri uyuya biliyorum en azindan😄 inshAllah sizde de düzelir