Ben 4.ayin başında yeni başlamıştım 1 hafta falan güya düzen kurdum odayı hafif Los yapıyordum sakın bi müzik, hafifçe kucağımda dik pozisyonda tutuyordum, salliyordum yavaşça biraz sakinlestiriyordum, daha sonra yatağına koyuyordum(sakinlestiginden emin olunca), biraz kıvranıyordu sağa sola daha sonra kendi kendine uyuyordu, öyle sevinmiştim ki, daha sonra atak haftasından dolayı galiba tüm düzen bozuldu o kadar zor geçti ki 4.ay uyutmakta çok zorlanıyordum uykuya dalamiyordu, sık sık uyaniyordu, yani yapamadım)) sonra 4.ay uyku regresyonu diye bişey olduğunu ogrendim ve bu durumun anormal olmadığını anladım. Şuan 5 ayligiz hafiften duzeliyor gibi, inshaAllah sizde daha kolay geçer 4.ay , uyku eğitimi için Melis Keşan uyku videolarını tavsiye ederim çok yararlı☺️