Ben kullanıyorum bebeğim iki buçuk aylık ve serina elim ayağım diyebilirim. Titreşimi rahat gaz çıkarmasını sağlıyor. Sallanırken de uyuyakalıyor her işimi rahatça yapıyorum. Sadece benim kızım müziklerini sevmedi. En kötü yanıysa evden başka bir yerde kullanamıyorum şehir dışı taşımak imkansız çünkü çok yer kaplıyor. Ailem şehir dışında yaşıyor düğün için geldim bebeğim onda uyumaya alıştığı için burda uyuturken çok zorlanıyorum 🙈