Merhaba arkadaşlar, doğumuma az kaldı acaba içinizde joie Serina kendinden sallanan beşik kullanan var mı? Gem gaz problemi için hem de uyku için çok rahat olduğunu okumuştum ama bizzat kullanan birinden yorum almak istiyorum. Tavsiye eder misiniz, artıları eksileri nelerdir?😊