Karaoglannesi wala canım inş. Seninki olur benim oglum 4 aylık ilk aylarda memesine agzına verdiğimde 5 10 dkkam olurdu biyere giderdik pusete yattığında ya uyurdu ya bakınırdı geceleri emzirdiğim de kendi kendine uyurdu şimdi inan Bi yere gitmek istemiyorum dışarıda hiç durmuyor kucak istiyor uyumuyor evde beş dk yalnız bırakamıyorum dönmeye başladı düşçek mi kafası mı vuracak bişey mi olcak diye. Yani demem o ki her ay daha bi farklı oluyor. Ki bizim daha 4 ay olmamıza ragmen🙈