40 dan önce gerçekten bir günü diğer gününü tutmuyordu her gün değişik bir huy değişik bir düzen. Herkes kırkı çıksın geçer dedi hep ona umutlandım ama sonum tabi ki aynı değişen pek de bir şey yok yani. O yüzden kırkı çıkmayan anneler fazla da ümitlenmeyin He değişim olur da sakinleşirse ne mutlu size 💐😀