Mirage91 TalentedMom Biz birde unutup yıkadık çocuğu. her aşıdan sonra yıkamıyorduk. Siz yıkadınız mı
TalentedMom Mirage91 yok yıkamadım 2 gün oldu yarın yıkıcam belki yıkadığınız için aşı yerinde sıkıntı yaşamış olabilirsiniz
Yusufalim mlktfn size 3. Dozu iicn ne zaman dedi bana bir dr 1 sene sonra obur doktorda 6 ay sonra dedi
Mehmetaslan TalentedMom 3. Dozda bexsero yapıldı hafif ateş dılında bişey olmadı canım bide her zaman ki aşı huysuzluğu vardı.