TalentedMom Merhaba anneler; Yaptırırktan sonra ne yedirdiysem kusmaya başladı sürekli her yediğini kusuyor sizde de aşı sonrası kusma oldu mu?
Gzdzeynep TalentedMom bende ateş bile yapmadı doktorunuz ne diyor mesela bizm doktor ateşi olursa direk calpol verebilirsin 4 saatte bir demişti. Ama ateş halsizlik hiçbişey yapmadı aşı.
mlktfn Biz ikinci dozumuzu yaptırdık herhangi bir sorun olmadı. Doktorunuza danışın derim. Geçmiş olsun
TalentedMom mlktfn teşekkür ederim ateş galan yapmadı internetten baktım yan etkisinde kusma da yazıyor aşıdan sonra başladı kusması şuna biraz daha iyi çok şükür
Yusufalim mlktfn size 3. Dozu iicn ne zaman dedi bana bir dr 1 sene sonra obur doktorda 6 ay sonra dedi
ElifLiva Bizde 2 dozunu yaptırdık ateş halsizlik huzursuzluk dışında belirtisi olmadi. Dr. Bi danışın isterseniz üşütmüşte olabilir. Kusmuğu kokuyor mu?
TalentedMom ElifLiva aşıdan sonra başladı kusma şikayeti kokuyor ama öyle çok ciddi boyutta bir koku almadım üşütmüş gibi de değil çok dikkat ettim
Sevvaldal TalentedMom evet oldu. 2 doz yapıldı. İkisindede ates ve kusma yaptı. Birgecede bitti ama. Cok geçmiş olsun size de🙏🙏🙏🌸
Mirage91 TalentedMom Bizimkisi ertesi günü ağızdan burundan kustu çok korktum boğuluyor sandım ters çevirip sırtına vurdum. Sizinde aşı yerinizi şişip morardı mı
Mirage91 TalentedMom Biz birde unutup yıkadık çocuğu. her aşıdan sonra yıkamıyorduk. Siz yıkadınız mı