BamBi ilk tüp bebek tedavimde ikiz isteyip çift embriyo transfer edilmişti ama bir kızım oldu, ikinci de ben bakamam diye tek embriyo transferi istedim, tek yumurta ikizlerim oldu, kısmet yani. Şu an yaklaşık 2 aylıklar, ölüyorum yorgunluktan, kızım da 20 aylık. Allah gönlünüze göre versin inşallah canım🙏