BamBi anneannemin ikizi varmış ,babamın da ikizi var ,benim olmadı ,Allah bilmişde vermemiş sanırım bakamaz bu diye😂şaka bir yana benim dr bir tanıdığm ilkinde değil ama2. De ikiz şansın %85 demişti ,şuan öyle bir düşüncem yok fakat olma ihyimali yüksek ,tüp bebek şansınızda yüksek olur 👍