Valla ben bi mont,üç tane evde giymelik alt üst çorap,külotlu çorap,panduf falan aldım. Mağazalarda 12-18 ay kıyafet bulamadığım in dışarıda giymelikleri de internetten sipariş edeceğim. İki kazak,iki pantolon bir elbise iki tane de iç zıbın alıcam. Zıbınları var evde biraz büyük geliyor. Kışın ihtiyaç oldukça tekrar alırım diye düşünüyorum. Geçen seneki yorganı falan beşiğin hediyesiydi. Beşik korumasını falan da kopardı benim kız. Yorgan yastık korumalık nevresim falan derken. Üffff. Anam bebek kıyafetleri de pahalıya geliyor toplu alınca 😂 indirimden alıyorum sözde ama bir parça alınmıyor ki. En az 5-6 parça alınıyor hopp 200 tl. Bunun oyuncağı falan da var onlar da pahalı zaten 😂 daha kış gelmeden bin küsür tl babasına giydirdi Eylül hanım 😂