Dn123
Kızım 2 yaşında olacak kışa girdiğimizde mont,bot,atkı bere eldiven takımı,ev terliği bolca atlet 6-7 tane pijama takımı 6 tane kazak 3 tane takım 6 tanede pantalon aldım. Şimdi diyeceksiniz ki neden bu kadar çok 😅 kışın çamaşırlar geç kuruyor birde kışın hasta olmadan duramıyorum. Oldu ki halim olmaz makineyi çalıştıramam yedek olsun istedim.