birkizbirerkekannesii rica ederim,kızımın da idrar ve detaylı kan testlerine falan bakıldı karaciğerde enzimlerde idrarda değildi enfeksiyon. Doktor dahi dişten olabileceğini söyleyip, bu dönemde daha çok ellerni temiz tutmamı, evi temiz tutmamı falan söylemişti. Dört azı birden çıkmıştı. Yaklaşık 15 gün sürmüştü ishali. Hatta kilo dahi vermişti. ☺️ Ara sıra ateşide yükselmişti :) çok fazla paniklemeyin, azı dişlerini falan takip edin bi bakalım, onlar çıktıktan sonra ishali kesilir diye düşünüyorum, veyahut yakın zamanda azı veya yan kesici diş gelebilir