Emine1334 hiç korkmayın aynı endişeleri biz de yaşamıştık ve yaklaşık 3 ay erteledik kaskı takmayı beyin cerrahlarından görüş aldık hiçbir problem olmayacağını söylediler . Kask merkezleri de anlatmıştır size bunu zaten içiniz rahat olsun. Endişe etmeyin görsel olarak düzeltiyorlar hiçbir etkisi olmuyor gelişimine. Şu an 19 aylık yuvarlak bir kafası var, 7,5 aylıkken taktırdık 1 yaş civarı tedavi bitti.