Cansununannesi Kizlar bebegim 9 aylik kafasinin yamuklugu gecmedi kask taktirmak istiyorum ama gec mi kaldik bilmiyorum sureci nasil oluyor devlet karsiliyormu ? Ucreti ne kadar karsilamiyorsa, kontroller nasil oluyor anlatitmisiiniz??
bitterikolata Cansununannesi nasıl yamukluğu herhangi bir tanısı var mi beyin cerrahına gösterdiniz mi
HazalOzan Cansununannesi bugun ayni sorundan dolayı ölçüme gittik 3800 dolar fiyat cikardilar ve 8 aydan sonra duzelme oluyo ama tamamen degil dediler kendi doktoruna gittik bingildak kapanmadigi surece duzelir gozlerinkulaklari ayni hizada gerek yok dedi bebegnizin kafa fotosunu atma sansiniz var mi
Cascas19 Cansununannesi oğlum doğduğunda kafası bildiğin sivriydi. 1 yaşına yaklaşana kadar da öyleydi. Kendi kafanızdan iş yapmayın bence. 🌼 Arada farklı yönlere yatırın o düzeliyor kendisi. İlla içim rahat etmez derseniz de Dr a götürün. Bilinçsizce kaskla kafaya şekil vermek bıngıldak yapısına zarar verebilir. Erken veya yanlış kapanmaya sebebiyet verebilir diye tahmin ediyorum.
Cansununannesi bitterikolata hayir Yani sekil bozuklugu var surekli sag tarafina yattigi icin duzlesti kafasi ama duzelmedi
ogrtmnannee HazalOzan merhaba bizde 8,5 aylığız sizin gibiydi eskiye göre düzelme var ama tam düzelmedi sizin ne durumda şuan kaç aylık
HazalOzan ogrtmnannee merhaba suan 13 aylik ve kafası yukardan cok dikkatli bakinca hafif bi belli oluyor ama 8 aylikken yamuklugu devam ediyordu 11. Ayindan snra biraz toparlamaya başladı
ogrtmnannee HazalOzan çok teşekkür ederim biz de 9 aylık olacaz aynadan bakınca belli oluyor alnı bir tarafı daha önde düzelir diye umuyorum teşekkürler cevap için 🥰
HazalOzan ogrtmnannee evet aynadan daha net gozukuyo yatis pozisyonuna dikkat edin buyusede zaten oturdugu ivinde zamanla duzelir ins rica ederm ❤️
Betim Cascas19 bilginiz olsun diye söylüyorum kask taktırmak için doktor reçetesi gerekiyor . Bilinçsizce takılmıyor bıngıldağa zarar da vermiyor beyin gelişimine de zararı yok zira beyin cerrahlarına gidip görüş alıp muayene olduk . 2 aydır kask tedavisi görüyoruz biz
Cascas19 Betim yani kaska kötü demedim. Dr önerisi olmadan bilinçsiz kullanımı zarar verebilir şeklinde söyledim.