Emine7 Arifeeee evet bana da gelmıyor demıstı 8. Ay kg boy kontrolüne ggttgmde söyledi istege baglı dedı
Dmt-01 Emine7 ben on gün önce yaptırdım 9. Ay aşısını öyle bişey demediler ama arkadaşım 9. Ayda gidemedi ona bir yaşına kadar vakti var demişler 10 aylıkken gidip yaptırdı ama 1. Yaşındayken aynı demediler 1 yaşında aşısı var yine dediler sadece devam dozu filandır belki bu 9 daki salgından dolayı tekrar koyulmuş diye duydum ama emin değilim ara ara sağlık bakanlığı kaldırıp tekrar koyabiliyormuş öyle dedi ebe
Keremikonunannesi Emine7 Bizim dr kızamık aşısı ama gerek yok siz zaten çıkmıyorsunuz fazla dışarı 1 yaşında tekrar yapılacak demişti. Ama yaşıtlarının çok olduğu yerlere götürseymişim bebeğimi sık sık, aşıyı yaptırmamızı istermiş. Haliyle biz yaptırmadık.
Ipegim Merve biliyorum ama kızamıkta pekiştirme diye bir şey yok eskiden varmış ama kaldırmışlar şuan zaten pekiştirme olsa herkese zorunlu tutarlardı sadece isteyen yaptırıyor