Kızlar 9. Ay asısı hakknda bilgisi olan varmı hemsırenın demesıne göre 9. Ay asısı 1 yasdakı asıyla aynı ası olmuss ve yapılıp yaplmaması ıstege baglı dedı. 9. Ayda yaparsam 1 yasda aynı ası yıne olacakmıs.. bilgisi olanlar yazabilirmi yaptrdınızmı sizler