hilalmerzifon benim de kızımın baş çevresi doğduğundan beri hep fazla çıkıyor. Hamileyken de öndeydi zaten. Ama bıngıldakta gerginlik olmadı hiç. Doğduğundan beri sürekli gittiğiniz doktorumuz var özelde. Altı ayda bir ultrason çektirdi ve bir sorun yok genetiktir, anne babanın da başı büyük zaten dedi. Şimdi 20 aylık kızım ve bir sağlık sorunu yok çok şükür. Sadece kafası normale göre biraz büyük. Koca kafalı kızım diye seviyorum içimden ☺️ eğer doktor sorun yok dediyse üzülmeyin, bir de özelde iyi bir doktora daha götürün içiniz rahat etsin. İnşallah bir şey çıkmaz 🤲