Oğlumu dün 6 aylık kontrolüne götürdük doktor basının biraz büyük olduğunu ve bingildakta biraz gerginlik olduğunu söyledi genetikde olabilir ama ultrason cekelim dedi ultrasona gittik doktor 3 4 kere baktı üst sınırda dedi korkulacak bir şey yok dedi çocuk doktorda 2 ay da bir kontrole gelin dedi ama korkuyorum yinede başka bir doktora goturmelimiyim sizce