Gokbayes2018 Darısı size inş. Çok Uykusuzluk çektik ama. Hala da huzursuz ara ara. İlk ay aşısını oldu. Doğumdan hemen sonra yapılan Hepatit B'nin ikincisini. Ateş falan olmadı. Genelde 2.de oluyomuş zaten ateş. Eğer ateşi olursa Parol şurup verin demişlerdi.