Smyd Tubakaya Metsilin içeriğinde pek çok kimyasal var diye kullanmak istemedim ben.Ama yoğun gaz sancıları olunca bebeğimin mecbur damla kullanmak zorunda kaldım ve Nurse Harveys damla aldım.Icerigi daha temiz koruyucu madde ve şeker içermiyor.Hem de sancıları geçirmede de yardımcı oldu.😊
AsilDorukAnnesi Ben kullanıyodum doktorumuz kesinlikle önermiyorum yararından çok zararı var dedi bıraktım o yüzden. Doktora danışmadan kullanmayın
Mel-sin Gokbayes2018 Ben şu an da Biogaia kullanmaya başladım. Daha 2 gün oldu. Damla önermekten ziyade tatlı badem yağını önerebilirim. Saat yönünde karnina, ayak baş parmaklarına ve ayak topuğuna masaj yapıyorum çok rahatliyor ve gaz çıkarıyor kendi kendine. Bir de günde 2 kere falan sıcak su torbası koyuyorum ayaklarının altına onun da çok faydasını gördüm
Smyd Mel-sin Evet masajın da çok faydası oluyor.Sadece damla rahatlatmıyor.Masaj ve sıcak ile desteklemek lazım😉
Gokbayes2018 Mel-sin merhaba bana bır otlu karısım önermişti iz. Kimyon anason rezene papatya dıye ben bunları aldım. Kaynattım kendım içtim. Bebeğim çok gazlı. Bebeğe de verı demıstınıx demi. Kullanımı nasıl olsun. Ne zaman nasıl ne kadar vereyım
Newmommy Tubakaya ben kullanıyorum kızım gaz cıkaran bir bebek işe yarıyor gibi ama aşırı gazlı bebeklere etki etmiyor bildiğim kadarıyla
Mel-sin Gokbayes2018 Merhaba. Ben küçük biberondan aldım eczaneden. Suluk diye geçiyor. 10 ml kadar yapıp gün içerisinde tükettirmeye çalışıyorum. Bebek açken vereceksiniz bu arada.
Sehzadeannesi Ben kullandım onu hiç ise yaramadı ayrıca da çok kimyasal berbat bi damla daha sonra biogaia kullanmaya başladım hemen faydasını gördüm ayrıca da daha doğal içeriği daha temiz
Mel-sin Gokbayes2018 Bugün 40 doldu. Bünyeden bünyeye değişir cnm o. Senin bebiş ne kadarlık? Ben 2 çay kaşığı veriyodum önceden
Gokbayes2018 Mel-sin cabım benım ki 27günlük. Her gün taze demlemek lazım demi. Ben Kendıme demleyıp 2 gün içiyorum, o sekilde bebeğe olmaz dıye düşünüyorum. Bide bebeğe hepsinin karısımı acaba agırmı olurki, sadecve kimyon tohumumu kaynatsam
Mel-sin Gokbayes2018 Darısı size inş. Çok Uykusuzluk çektik ama. Hala da huzursuz ara ara. İlk ay aşısını oldu. Doğumdan hemen sonra yapılan Hepatit B'nin ikincisini. Ateş falan olmadı. Genelde 2.de oluyomuş zaten ateş. Eğer ateşi olursa Parol şurup verin demişlerdi.