Mhrzgl Benim gözlerim çok ağrıyordu. Kemiklerim çok ağeıyordu. Ara ara kuru öksürük felaket bir baş ağrısı..
Hastalığın ilacı yok, ilacı olsa tesavide kullanılır. Bu hastalığın belli bir tedavisi de yok. Verdikleri ilaçlar başka bir rahatsızlığın ilaçları ve şikayetleri dindirmek için. Geçirmek için değil.
Bize doktor bizzat söyledi.. Bunu atlatabileceğin c vitamini ilaç değil. Pazar gününden beri rahatsızım. Bugün daha iyiyim. 5. Gün koku ve tat alamıyorum. İlaçsız atlattım. Bebeğimi sütten kesmedim. Aksine sütle onu korudum hastalığa karşı bağışıklığı güçlendi sütten antikor aldı bol bol. Kesseydim nasıl koruyacaktım? Ne ilacı verebilirdim ona? Kullandığım tek şey parol ağrı kesici oldu. Daha kötü olmadım. Zaten kötüydüm. Beslenmeme dikkst et vitamin al. 🤗