Çook geçmiş olsun, yakın arkadaşim evde geçirdi 10 aylık bebeğinde grip belirtileri vardı 3 günde düzeldi, herşeyiyle bakımına vs kendisi ilgilendi. Hijyene çok dikkat etti, çift maskeyle emzirdi, ilaç kullanmadı, bebeği uyuttu kendi yatağında yatırdı hep kendide 1 buçuk haftada düzeldi