Deren Civcivimm oh çok şükür içim rahat etti valla bende bizde bi sıkıntı mı var ki diye düşünüyordum 🤔🤷🏻♀️
Elms_elf @Deren yani bir ayda 1100 gr almış bence çok çok iyi maşallah barekallah 🧿🥰🌸 Sütünüz yarıyor o yüzden kusmasını sorun yapmayın bence☺️
Hyrnnsa Deren hiç sıkıntı yapma benim kızım 58 günlük o da çok kusuyor Hemde seninkinden fazla kusan çocuk çok çabuk gelişir diyorlar birde
Elaninannesi Benımkıde cok kusuyo ve cok hıckırık tutuyo peynırımsı doktora sormadım unuttum ama 😔normalmıs saglık ocagındakı doktora sormustum 700 gr az alırsa bebek o tehlıkeymks
Deren Elaninannesi benim ki de çok hıçkırıyor aynen peynirimsi kusuyor bende takipteyim eğer artarsa doktoru ile görüşcem çok teşekkür ediyorum 🙏🏻
ayis Deren Benimkindede oluyo Arda ama ben çok sıkıntı yapmadım olur öyle bebek sonuçta.. Fışkırır tarzda olsa sürekli yaparsa emdikten sonra çıkarırsa bi doktora danış..
Deren ayis yok çok şükür öyle değil yinede takipteyim sürekli gözüm üstünde hangi durumlarda oluyor diye takip ediyorum çok teşekkür ediyorum 🙏🏻
Cemilev Deren Sut kesigi kusma fışkırır tarzda değilse doktorum bana anne sütü yarıyor fazlasını atıyor cok önemli birsey değil demişti doktoruna sor bence hatta internette araştırdım evet sut kesigi faydalıymış
busraerdi Deren canım bizde 48 günlüğüz yaklasık bir haftadır var fazlasını atıyormuş doktora götürmültüm doktor söyledi