Deren benimkisi de 1 ay 25 günlük👶🏻 her emmeden sonra kusuyor kusmadığı çok nadirdir. Doktoru gelişim iyi,kilo normal, kusmuk rengi yeşil sarı vs değil, fışkırtmıyorsa ilaca gerek yok demişti. Ama ben rahat edemedim, bazen ağzının kenarından akıyordu bazen birden kustuğundan fışkırma gibi geliyordu bana oysa ki toplasan bi çorba kaşığını az geçerdi. Siz ilaç verim dedim sonraki kontrolde ilaç verdi.(Gaviscon) Bi süre kullandım. Baktım geçmiyor bıraktım. Doktoruna da söyledim tabii bıraktım diye. Benimkisi de süt kesiği ya da süt gibi kusuyo. Tavsiyem şu; emzirdikten sonra hemen gazını çıkarmayın. İlk etapta bebeğinizi dik konumda bi 5-10 dk arası tutun. Ondan sonra gazını yavaşça çıkarmaya çalışın. Emdiği sütün geri gelmemesi adına bu şekilde yapmak bi anlamda işe yarıyor. Ama kusacağı varsa da kusuyor. Sanırım sabırlı olmamız lazım :) büyükler diyor ki; süt kesiği gibi kusuyo çocuğun ne güzel hem doyuyor hem sütün fayda etmiş. Ben onlarn yalancısıyım😊 su gibi süt çıkardığında da çok emmiş fazlasını atıyor korkma diyorlar. Ama her iki durumda beni rahatsız ediyor. Çünkü devamlı üst değiştiriyoruz. Muhtemeln biraz daha büyüdüklerinde geçecek. 30 derece eğimli reflü yatağı kullanıyoruz biz doğmadan evvel almıştık. Onu da önerebilirim. İyi olurlar inşallah, çok endişelenmiştm başta ama artık alıştm. Altta büyük bir sorun çıkmadysa korkmayın😊