Bizde de ilk doz da ateş yapmıştı 39 derece ye yükseldiğinde hemen duşa sokmuştum inmezse hemen hastaneye gidicektik.çok şükür duştan sonra inmeye başlamıştı ertesi günü tekrar duşa soktum yükselmesini beklemeden .çok şükür atlattık.daha sonra diğer dozların hiç birinde ateş yaşamadık. Oğlum şuan 19 aylık .son olarak 26 aylıkken tekrar olacak.
Bence mutlaka sonraki dozlarını da yaptırın . Anne yüreği tabi kıyamıyoruz çocuklarımıza ama herşey onların sağlığı için . İlerde mutlaka başka birseyden ateşi çıkıcak grip olacak (Allah korusun ) ama bu onun bağışıklığını güçlendirmek için, onun sağlığı için.